fredag 28 september 2012

Resultatet

I går så lovade jag att jag skulle visa hur det blev i min nya rabatt och en sak är säker, det blev bättre än det var förrut. Jag är inte på långa vägar klar men jag vill se först hur blommorna jag planterat beter sig och gillar läget innan jag bäddar ner fler växter.

Som ni ser på bilderna nedan har jag använt mig av ett betongrör för att plantera gräset i, röret låg och skräpa på trädgården när vi tog över huset, likaså det röret ni ser på bild med välkommen skylten, högst upp i höger hörn på bloggen.
Vi tyckte det var kul och lite annorlunda att sätta ett betongrör i en helt vanlig rabatt.

Till våren så hoppas jag att vi kommer igång med projekt "grusgång" framför entrén, men än så länge får den luggslitna gräsmattan finnas kvar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar